کاربر گرامی لطفا جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏ها، موارد زیر را به دقت ملاحظه فرمایید.

کلیه اصول و رویه‏‌های این سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه است. هرگونه به روز رسانی احتمالی قوانین مندرج در ذیل، در همین صفحه منتشر می‌شود و استفاده از سایت به معنی پذیرش آخرین نسخه‌ی قوانین موجود می‌باشد.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

ثبت سفارش در سایت در تمامی ساعات شبانه‌روز و هفت روز هفته امکان‌پذیر می‌باشد. در حال حاضر اعزام تعمیرکار به محل در تمام روزهای هفته از ساعت 8 صبح تا 10 شب انجام میشود. پاسخگویی به تلفن ها و سوالات مشتریان به صورت 24 ساعته می باشد.

تمامی هزینه ها با فاکتور از طرف شرکت  برای مشتری ارسال می شود و مشتری موظف است که طبق فاکتور و هزینه های اعلام شده مبلغ را به سرویسکار یا شماره حساب شرکت پرداخت نماید.

در صورت اعزام تعمیرکار به محل مشتری و لغو درخواست بعد از رسیدن تعمیرکار، مشتری موظف است هزینه ایاب ذهاب را مه تعمیرکار پرداخت نماید.

تمامی خدمات و قطعاتی که از شرکت اوستا پکیج برای مشتری نصب میگردد دارای گارانتی 6 ماهه از طرف شرکت می باشد.

در صورت هماهنگی جداگانه با تعمیرکار برای تعمیر دستگاه، اوستا پکیج هیچگونه مسئولیتی در قبال لروز هرگونه مشکل قبول نخواهد کرد.

تمامی تکنسین های اوستا پکیج دارای مدرک فنی حرفه ای معتبر و گواهی عدم سو پیشینه بوده و با خیال راحت میتوانید از خدمات اوستا پکیج استفاده نمایید.

روش پرداخت

مشتریان عزیز می‌توانند هزینه‌ی سفارش خود را به صورت نقدی و یا از طریق درگاه اینترنتی برای شرکت پرداخت نمایند.

شرایط لغو درخواست

در صورت انصراف مشتری، باید هر چه سریع‌‏تر و پیش از ارسال تکنسین انصراف خود را به واحدخدمات مشتریان  از طریق شماره 44060120-021 اطلاع دهد. در این حالت امکان لغو سفارش وجود دارد.

کارشناسان ما، اصالت تمامی قطعات عرضه شده توسط اوستا پکیج را تائید مینمایند. گارانتی تمام قطعات با فاکتور ارسال می گردد.

لطفاً قبل از هر اقدامی، موارد را به کارشناسان واحد امور مشتریان از طریق شماره تماس 09123865748 اطلاع دهید.

قوانین و مقررات

تماس با ما