تعمیرات برد پکیج

برد پکیج چیست؟

برد یکی از اصلی ترین اجزای پکیج دیواری است. در واقع می توان برد را مغز پکیج و یا مقر فرماندهی پکیج که تمام دستورات از آنجا صادر می شود تشبیه کرد. تمام فرامین اجرایی و عملکردی از برد صادر می شود. معمولا مشکلات برد به صورت ارور روی پکیج نشان داده می شود که در مانیتور روی پکیج دیواری قابل مشاهده است.

در اکثر مواقع از همین ارور ها می توان ایراد برد را پیدا کرد.برای تعمیر برد پکیج فقط کافیست با ما تماس گرفته یا درخواست خودتان را به صورت آنلاین ثبت کنید. تعمیرات برد کاری کاملا تخصصی است که به صورت تجربی و نگاه کردن نمی توانید خودتان این قطعه را تعمیر یا تعویض کنید. پیشنهاد ما این است که برای اینکه دستگاه دچار آسیب جدی تری نشود با کارشناسان ما تماس گرفته تا برای باز کردن و تعمیر برد پکیج تکنسین به محل شما اعزام کنند.

نمونه برد پکیج دیواری

علت خرابی برد پکیج چیست؟

برد یکی از حساس ترین قطعات در پکیج دیواری است. ممکن است بر اثر کارکرد بالای دستگاه و به مرور زمان آسیب ببیند. به طور کلی خرابی این قطعه بیشتر در دستگاه های قدیمی و یا کارکرده دیده می شود. می توان این جمله را گفت که در همه ی لوازم خانگی این مورد صدق می کند. وقتی وسیله ای فرسوده می شود مشکلات و خرابی ها در آن دیده می شود. اگر از پکیج های دیواری به درستی نگهداری نکنید و در سرویس های دوره ای آن سهل انگاری کنید، مطمئن باشید عمر دستگاهتان کم خواهد شد. برای تعمیر برد پکیج های دیواری هرگز خودتان اقدام نکنید زیرا این یک کار کاملا تخصصی است.

برخی از دلایل خرابی برد پکیج دیواری:

  • قدیمی بودن و کارکرد زیاد دستگاه
  • کثیفی و گرد غبار روی برد
  • آب ریختن روی صفحه برد
  • از کار افتادن خازن ها

تعمیر برد پکیج دیواری

فرقی نمی کند علت خرابی برد پکیج چه باشد،(اب ریختن، گرد و غبار و …) هر علتی که داشته باشد باعث اختلال در عملکرد پکیج می شود. درست مانند انسانی که سکته مغزی کرده و کنترل اجزای بدن خود را ندارد. پیشنهاد ما این است که قبل از اینکه پکیج آسیب بیشتری ببیند و شما ملزم به پرداخت هزینه بیشتری شوید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

مراحل تعمیر برد پکیج دیواری

پکیج های دیواری موجود در بازار از نظر ساختاری با هم تفاوت هایی دارند. در برند های مختلف و حتی در یک برند با مدل های متفاوت نوع بردها باهم فرق می کند. برخی از تولید کنندگان با پیچیده تر کردن بردها، قابلیت های بیشتری به دستگاه داده اند. در برخی ار موارد امکان تعمیر برد وجود ندارد و شما مجبور به تعویض کامل برد می باشید. ولی پس از بررسی کامل تکنسین می توان نظر قطعی داد که برد باید تعمیر شود یا به کل تعویض شود.

تعمیرات تخصصی برد پکیج دیواری

هزینه تعمیر برد پکیج دیواری

پس از بررسی کامل برد توسظ تکنسین، برآورد میزان قطعات تعویضی می توان مقدار هزینه را به مشتری اعلام کرد. در صورت تعمیر نشدن برد مجبور به تعویض کامل این قطعه می باشید. در اغلب موارد امکان تعمیر برد وجود دارد و تنها در برخی از اوقات نمی توان این قطعه را تعمیر کرد. در بعضی از اوقات هزینه اعمیر برد از لحاظ اقتصادی به صزفه نبوده و کارشناسان ما پیشنهاد تعویض برد را به مشتری می دهند ولی تصمیم گیرنده ی نهایی مشتری می باشد. در صورتی که نیاز به تعویض برد باشد می توانید از تیم فنی اوستا پکیج این قطعه را خریداری کنید تا از اصل بودن قطعه و گارانتی 6 ماهه ی این محصول برخوردار شوید.

تیم فنی مهندسی اوستا پکیج مرکز تخصصی تعمیرات پکیج دیواری

مقالات

درخواست آنلاین اعزام تکنسین

در صورت نیاز به تعمیر، نصب و یا راه اندازی پکیج دیواری فقط کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و یا با شماره تلفن ما تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما